ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 11875
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 115
بازدید سال : 478
بازدید کلی : 11875
نقاط ضعف دولت روحانی

یک استاد دانشگاه معتقد است که مهمترین نقطه ضعف دولت حسن روحانی در سال گذشته، ضعف و عدم انسجام رسانه ای برای دفاع از عملکرد دولت در برابر موج حمله منتقدان بوده است.

صادق زیباکلام ضمن بیان این مطلب در گفتگو درباره نقاط ضعف دولت روحانی در سال گذشته گفت: اگر بخواهیم منصفانه عملکرد دولت روحانی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم به واقع ضعف عمده ای در عملکرد دولت نخواهیم دید. البته این به معنای آن نیست که به طور مطلق نقاط ضعفی در عملکرد دولت در مواجه با مشکلات بروز پیدا نکرد.

وی افزود: اگر بخواهیم منصفانه درباره نقاط ضعف دولت اظهار نظر کنیم باید شرایطی را که دولت در آن تشکیل شد و همچنین دولت تحویل آقای روحانی شد و از آن مهمتر باید شرایطی که دولت روحانی در آن، به اداره امور مشغول است مورد بررسی قرار دهیم.

این استاد دانشگاه ادامه داد: اگر چه آقای روحانی، رییس جمهور منتخب و دولت او دولت قانونی است اما برای اداره کشور همین رییس جمهور منتخب و دولت او با محدودیت هایی مواجه است.

وی با بیان اینکه برای اثبات این مدعا می توان سفر خانم کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورمان را مورد بررسی قرار دهیم گفت: در اواخر سال 1392 خاتم کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران آمدند سفری که بر هیچ کس پوشیده نیست که تا چه اندازه از نظر دیپلماتیک برای ایران حائز اهمیت بود.

زیباکلام افزود: ایشان در جریان این سفر علاوه بر مقامات ایرانی با برخی از شهروندان زن ایرانی ملاقات کرد. از جمله مادر ستار بهشتی و شماری از فعالان حقوق زنان. با این حال نهادهایی قدرتی که مقابل آقای روحانی قرار دارند به جای آنکه اهمیت این سفر را به لحاظ دیپلماتیک مورد توجه و تاکید قرار دهند این دیدارها را برجسته کرده و به آن حمله کردند به طوری که حاشیه این سفر به متن تبدیل شد.

وی ادامه داد: این مثال ساده ای است که نشان می دهد شرایطی که آقای روحانی در آن قرار دارد چه شرایطی است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی از دولت روحانی نمی توان انتظارات آرمانی داشت چون می دانیم به شدت در برابر او صف آرایی کرده اند و به هیچ وجه حاضر نیستند که عملکرد دولت همراه با موفقیت باشد گفت: مثال دیگری بزنم تا شرایطی که دولت در آن قرار دارد بهتر تبیین شود. در پایان سال، مشکلات فرهنگ به عنوان یک دغدغه برای مسوولان ما مطرح شد. پس از آن انگشت اتهام نهادهای قدرت وزارت ارشاد دولت روحانی و وزیر مربوطه آقای علی جنتی را نشانه گرفت که اگر وضع فرهنگ چنین است و چنان است مسببش دولت و شخص وزیر فرهنگ است.

 این استاد دانشگاه افزود: در حالی که اگر دقیق و منصفانه بررسی شود، متولی فرهنگ در کشور ما تنها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و در میان ده ها بنیاد، نهاد و ارگانی که به نوعی متولی فرهنگ در کشور فعالیت می کنند تنها این وزارت فرهنگ است که زیر نظر دولت قرار دارد.

  زیباکلام تصریح کرد: حملاتی که به دولت روحانی شده و می شود به هیچ وجه به دولت احمدی نژاد نمی شد و تا سال آخر دولت دهم، رییس جمهور وقت هیچ نگرانی از بابت انتقادات نداشت چرا که همین جریاناتی که امروز در قامت منتقد به دولت حمله می کنند در دولت احمدی نژاد در قامت مدافع به منتقدان حمله می کردند.

 وی با بیان اینکه البته در این باب تنها مقصر منتقدان و نهادهای قدرت نیستند گفت: در این رابطه دولت هم مقصر است و معتنقدم که ضعف عمده و قابل توجه دولت روحانی هم از این منظر است جایی که دولت بلد نیست از خود دفاع کند.

  این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نمونه از عجز دولت روحانی در دفاع از خود را در موضوع توافق ژنو شاهد بودیم گفت: از زمان توافق تاریخی ایران و گروه 1+5 در ژنو تحت عنوان برنامه اقدام مشترک که گام مهمی در مسیر عادی شدن پرونده هسته ای ایران محسوب می شد شاهد حمله و انتتقادات همه جانبه تندروها به خصوص تندروهای وابسته به جبهه پایداری بودیم.

 وی افزود: ما در در آن دوران در حیرت بودم که چرا دولت در دفاع از خود تا این اندازه عاجز و ناتوان است. در یک دوره ای که دولت زیر حملات سنگین منتقدان تمام قد گارد دفاع گرفته بود و سکوت پیشه کرده بود. پس از آن هم دولت به جای آنکه بخواهد مستند و مستدل از توافق ژنو دفاع کند منتقدان را بی سواد خواند. این در حالی است که انتقاد حق آنها بود شنیدن پاسخ قاطع هم حقشان بود که متاسفانه دریافت نکردند.

 این استاد دانشگاه ادامه داد: این ضعف دولت بود که با وجود آنکه زمینه های بسیاری داشت نتواست از خود دفاع کند. دولت روحانی حتی اگر توان دفاع از توافق ژنو را نداشت کافی بود تنها به مقایسه تاثیر سیاست های پیش گرفت شده دولت با دولت پیشین بپردازد. کافی بود این واقعیت را به رخ منتقدان بکشاند که شما که علم مخالفت با توافق ژنو را بلند کرده اید آیا توان دفاع از سیاست هسته ای دولت های نهم و دهم را دارید؟ سیاست های که هزینه ها سنگینی را به مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد.

 وی با بیان اینکه لازم است پاسخ انتقاد را با انتقاد داد و به جای دفاع حمله کرد گفت: روحانی باید در برخی مواقع با توپ پر بدون ترس از و نگرانی از تبعات احتمالی به انتقادات پاسخ قاطع می داد و تیم منسجم رسانه ای واقعیت را بیش از پیش با مردم در میان می گذاشت.

 زیباکلام افزود: روحانی باید بداند تنها راه ارتباطی با مردم قرار نیست رسانه ای باشد که متعلق به همه مردم نیست و در اکنون در خدمت سیاست های گروه هایی است که 4 میلیون رای بیشتر در کشور ندارند. دولت روحانی باید راه های ارتباطی خود با مردم را با واقعیت های موجود گسترش دهد.

 این استاد دانشگاه با بیان اینکه نقاط قوت دولت روحانی هم برای اهل رسانه و سیاست پوشیده نیست گفت: برای آنکه این نقاط قوت برای همه مردم آشکار شود کافی است در سال جدید دولت روحانی با رفع ضعف رسانه ای خود زمینه شناخت واقعیت کشور با امکان مقایسه نسبت به 8 سال دولت تحت حاکمیت یک دست اصولگریان را فراهم کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سکوت
تعداد بازدید از این مطلب: 557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سردار قاسمی
تعداد بازدید از این مطلب: 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت
تعداد بازدید از این مطلب: 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بمباران شدیم حقمان بوده است و تقصیر آمریکا نیست

سعيد جليلي:شاهد عینی حادثه هیروشیما، نخست وزیر وقت ژاپن و ... می گفتند اگر بمباران شدیم حقمان بوده است و تقصیر آمریکا نیست. نخست وزیر ژاپن بعد به من گفت: بعد از 60 سال حزب ما حاکم شد از 1945 که بمباران هسته ای شدیم تا الان داریم اعتماد سازی می کنیم تا از این جزایری که در آن حضور دارند،بیرون بروند. شعار انتخاباتی حزب ما هم این بود، ولی الان که می بینم موفق نمی شوم، می خواهم استعفا دهم. این یک نوع رویکرد است که 60 سال دارند اعتماد سازی می کنند.

از زمان حضور نظامیان آمریکایی در استان اوکیناوا، پرونده‌های زیادی از تجاوز این سربازان به دختران و زنان ژاپنی و حتی قتل مردم به دست آن‌ها تشکیل شده است. این در حالی است که دولت ژاپن اجازه هیچ‌گونه برخورد با سربازان خاطی آمریکایی را ندارد و برای محاکمه و رسیدگی به پرونده این سربازان، دولت ژاپن باید آن‌ها را به دولت آمریکا تحویل دهد. این سربازها هم در نهایت برای رسیدگی به پرونده‌شان به آمریکا فرستاده می‌شوند و هیچ‌کس هم در جریان رسیدگی به پرونده آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

ژاپن همیشه نقش یک بچه حرف گوش کن برای آمریکا را بازی کرده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد"

بی بی سی:

آیت الله خامنه‌ای امسال حدود ۸۸ درصد از سخنانش را به مسائل داخلی اختصاص داد درحالی که این رقم چهار سال پیش حدود ۱۲ درصد بود/

بیشترین کلماتی که از آنها استفاده شد بدین ترتیبند:

مردم و ملت (۷۱ بار)، کشور (۵۰ )، کار و تولید (۴۶)، اقتصاد (۴۱)، فرهنگ (۱۸)، ملی (۱۵)، ایران (۱۲) و اسلام (۱۰).

واقعا دشمن تا کجا تحلیل دارد و ما....؟؟؟

این روزها وقتی نگاه مى کنیم به غزه، عراق، افغانستان، یمن، لبنان، سوریه، مصر، بحرین و ...

تازه می فهمیم امنیت را رئیس جمهور و نیروی نظامی و ... تضمین نمی کند!

بلکه امنیت را "ولایت فقیه" تضمین می کند

 و حالا می فهمیم که چرا امام خمينى (ره) می فرمود: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد"

سخنی که درکش هنوز هم برای خیلی از خواص ممکن نیست!

تعداد بازدید از این مطلب: 330
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


رهبر انقلاب در دیدار با احمدی نژاد و دولت دهم

رهبر انقلاب در دیدار با احمدی نژاد و دولت دهم

شهریور 91:

این کینه هایی که نسبت به دولت دارند همه به خاطر پافشاری بر ارزشهای انقلاب است هرچه شما شعارهای انقلاب را پررنگ‌‌تر کنید، آنها چهره‌‌شان عبوس‌‌تر و خصمانه‌‌تر میشود؛

این چیزِ طبیعی است حالا البته بعضی‌‌ها در روزنامه، در سایت، در تریبونهای گوناگون مطالبی منتشر میکنند؛ اینکه چرا ما در دنیا دشمن‌‌تراشی کردیم که اینقدر با ما دشمنی کنند !

به نظر من اینها حرفبافی است آنچه که گفته میشود، متکی به یک تحلیل درست نیست وقتی که امام بزرگوار بود، دشمنی‌‌ها زیاد بود؛ برای خاطر مواضع قاطع امام.

 

رهبر انقلاب در آخرین دیدار با احمدی نژاد و دولت دهم

تیر 92:

برخی از چیزهائی را که جلوی چشم هم هست، انکار میکنند هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهای خوبی انجام گرفت حجم کار دولت بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ی دوره‌های دیگر بود این دولت بحمدالله توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و به آنها افتخار کند و آنها را در جامعه مطرح کند این ارزشها قابل تحریف نیست، قابل تغییر نیست.

پس معلوم شداصلاح طلبان که سنگ مردم را به سینه میزدند برای خودشان بود و گرنه جلوی جمهوریت نمی ایستادند و لگد مالش نمی کردند ...

جالبه برای مردم در آینده هم تعیین تکلیف میکنند:

"جریان احمدی نژاد به عنوان مسلط و غالب دیگر هیچ گاه به وجود نخواهد آمد"

چقدر ساده بودند بعضی ها  ...

این اعترافات نشان می‌‌دهد که احمدی نژاد ضربه کاری به جریان قدرت و اشرافیت شکل گرفته در این کشور زده است 

که هنوز هم اثرات آن باقی‌ است ..

تعداد بازدید از این مطلب: 325
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بدهی های دولت هاشمی را دولت احمدی نژاد پرداخت

وزیر اقتصاد دولت روحانی:

در یکی از جلسات خود با نمایندگان مجلس

زمانی که آقای احمدی نژاد دولت را از خاتمی تحویل گرفت

حدود 60 میلیارد دلار بدهی وجود داشت

ولی در زمانی که آقای احمدی نژاد دولت را تحویل داد

بدهی دولت حدود 15 میلیارد دلار بود؛

خزانه هم به اندازه کافی بودجه دارد

تعداد بازدید از این مطلب: 314
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


سخنرانی مهم استاد پناهیان در مورد مذاکرات

پناهیان خطاب به دانشجویان انقلابی و با اشارۀ به آیۀ قرآن:

"برای همدلی و هم‌زبانی، باید با ادبیات «واقع‌بینانه» صحبت کنید، نه ادبیات «انقلابی»"

گزیدۀ سخنان- 4خرداد94:

1برای همدلی و هم‌زبانی، باید با ادبیات «واقع‌بینانه» صحبت کنید، نه با ادبیات انقلابی/ دربارۀ مسألۀ هسته‌ای هم باید با ادبیات واقع‌بینانه بحث کرد، نه با ادبیات انقلابی/ نامۀ امیرالمؤمنین(ع) به ابوموسی اشعری در محل مذاکرات: «شقی کسی است که به "تجربه" بی‌اعتنا باشد»/اما ابوموسای خیال پرداز فریب خورد

 2چرا از ادبیاتی استفاده کنیم که برای خیلی‌ها سوءتفاهم شود یا متوجه نشوند؟! امروز اگر بخواهیم انقلابی حقیقی باشیم باید با ادبیات واقع‌بینانه از انقلاب و انقلابی‌گری خود دفاع کنیم. این برای همه سهل‌الهضم‌تر است و اسلحۀ دشمن را از دستش می‌گیرد/ سخنان اخیر سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی با این ادبیات بود

3ادبیات واقع‌بینانه در قرآن هم هست، خداوند می‌فرماید: «وَ جادِلْهُمْ بِالَّتي‏ هِيَ أَحْسَنُ» یعنی بگوییم: «تو کدام طرف ایستاده‌ای؟ من هم می‌آیم و همان‌طرف می‌ایستم و همان‌طوری که تو نگاه می‌کنی، نگاه می‌کنم.» در این صورت هم همدلی بیشتر می‌شود و هم همزبانی. الان در شرایطی هستیم که واقعا به «همدلی و همزبانی» بیشتر احتیاج داریم و امکاناتش را هم بیشتر از هر زمان دیگری داریم.

4انقلابی‌گری معنایی جز واقع‌بینی ندارد و امروز واقعیت‌ها آن‌قدر به نفع انقلابی‌گری در کنار هم چیده شده‌اند که برای بیان حقایق نیاز به هیچ سخن آرمان‌گرایانه‌ای نیست/ باید بگوییم: «هرکس دنبال منافع ملی، گروهی و حتی شخصی‌اش است، راه صحیح این است»/ در مقابل واقع‌بین‌ها، خیال‌پردازهایی قرار دارند که زیادی خوشبین هستند و فریب دشمن را می‌خورند

5دربارۀ مسألۀ هسته‌ای هم باید با ادبیات واقع‌بینانه بحث کرد، نه با ادبیات انقلابی/ مثلاً از «عزت انقلابی» صحبت نکنید، چون خیلی‌ها متوجه نمی‌شوند یا تحریف می‌کنند و تهمت می‌زنند. بگویید: واقع‌بینانه‌اش این است که می‌خواهیم کارخانه‌های ما بچرخد. ولی اصلاً بویی از چرخش کارخانه‌ها می‌آید؟!

6هنگامی که ابوموسی اشعری به عنوان نمایندۀ امیرالمؤمنین(ع) در حال مذاکره با عمروعاص بود، حضرت به او نامه‌ای با ادبیات واقع‌بینانه نوشتند و فرمودند: «ای ابوموسی! کسی که به تجربه بی‌اعتنا باشد شقیّ است؛ إنَّ الشَّقِیَّ مَن حُرِمَ نَفعَ ما اُوتِیَ مِنَ العَقلِ و التَّجرِبَةِ»(نهج البلاغه/نامه78)/ اما ابوموسای خیال‌پرداز، به توصیۀ حضرت گوش نکرد و فریب خورد.

7ما می‌گوییم نباید به تجربه بی‌اعتنا باشیم. تجربه می‌گوید داعش را "لیبرال-دموکراسی" غرب درست کرده. امام(ره) در سخنانش لیبرال‌ها را در کنار تروریست‌ها و منافقین قرار می‌داد. «مرگ بر "لیبرال-دموکراسی" خون‌آشامِ غرب» برخواسته از تجربه است، نه انقلابی‌گری / لیبرال‌ها همیشه مؤید تروریست‌ها هستند/ از همان اوایلی که سوریه شلوغ شده بود، روزنامه‌های اصلاح‌طلب علیه بشار اسد و به نفع تروریست‌ها حرف می‌زدند. اما بعد از اینکه عکس‌های سر بریدن‌ها منتشر شد، دیگر ساکت شدند. اما حداقل نگفتند که ما اشتباه کردیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 296
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


جوان انقلابی

 

مطلبی رو به عنوان جوان انقلابی میخوایم با همدیگه در میون بذاریم

اول اینکه به احتمال بالا و با توجه به شرایط موجود در منطقه و جهان مذاکرات هسته ای به نتیجه نمیرسه ، در واقع مذاکرات به بن بست رسیده ..........

 اگر بخواد با این شرایط ذلت بار به توافق برسن قطعا ملت ایران و در راس اونها رهبری معظم قاطعانه جلوگیری میکنن ......

نکته  نکته  نکته  

 دولت و تیم هسته ای الان میدونن که با احتمال بالا مذاکرات با شکست مواجه میشه ، دلیلش هم دبه کردن استکبار و زیاده خواهی های آمریکاست .........

(((همان طور که رهبری معظم پیش بینی کرده بودن که به آمریکا هرگز نمیشه اعتماد کرد )

نکته

دولت دنبال مقصری هست که شکست مذاکرات رو به گرنش بندازه !!!!!!!!!!

دیروز توی جلسه غیر علنی مجلس آقای کوچک زاده با فریاد به آقای ظریف میگه آقا فرمودن با مذاکره زیر سایه تهدید مخالفم !!!! چرا مذاکره میکنید

آقای ظریف میگه : (او ) بمن بگه نرو !!!!!!  ( او منظور رهبری هستش)!!!

هدف من به هیچ عنوان متهم کردن دولت نیست ، بلکه چون دولت تمام اعتبار و هست و نیست خودش رو به نتیجه مذاکرات گره زده بدون شک همه جور باج رو به طرف غربی میده که توافق انجام بشه ، چون اگه توافق انجام نشه هم موقعیت سیاسی خودش رو (انتخابات مجلس) رو از دست میده و هم هیچ برنامه اقتصادی برای عدم توافق نداره و این خیلی خطرناکه ، چون توافق رو به هر قیمتی انجام میدن !!!!!

گرون کردن بنزین تا 40 درصد در حالی که مصوبه مجلس فقط 5 درصد بوده مشکوکه !!!!!!!

دوستان دقت کنید ، دقت ، دقت ، دقت

اتفاقات بزرگی توی راه هستش

قطعا دولت شدیدا دنبال دو راه هستش ،

راه اول اینکه با گرانی بیش از حد و نامتعارف مردم رو به مرز نارضایتی شدید برسونه تا از این طریق رهبری معظم و نهادهای انقلابی تحت فشار قرار بگیرن و جام زهر (توافق ننگین) رو بپذیرن !!!!!!

راه دوم

اگه رهبری معظم با ادامه مذاکرات و توافق ذلت بار مخالفت کنن ، با رسانه های نوشتاری و سایتها و...... توی بوق و کرنا میکنن که اااااااای ملت ایران ما با دو سال مذاکره میخاستیم ارزونی و رفاه و راحتی براتون بیاریم و میخواستیم ایران رو گل و بلبل کنیم ولی ((رهبر))اجازه نداد!!!!!!!!!!!

فتنه در راه است ، هوشیار باشید ،

برادران و خواهران عزیز هوشیار باشید

راه مقابله با این فتنه چیست ؟؟؟؟

فقط و فقط روشنگری

تعداد بازدید از این مطلب: 319
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی