ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 81
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 12313
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 81
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 439
بازدید سال : 916
بازدید کلی : 12313
؟؟؟؟؟؟؟؟؟

" خدا را در لحظه لحظه ی زندگی خود یاد کنید. "

هر وقت نا امید از همه جا شدی بدون که کارت درست میشه.

حدیث داریم به عزت و جلال خودم قسم که قطع میکنم امید بنده ای که به غیر من امید داره. امیدمون اگه گوشه دلمون به کسی باشه که کارمون را اون درست کنه خدا حاجت ما رو نمیده.

( برگرفته از سخنان حاج آقا مجتهدی )
تعداد بازدید از این مطلب: 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تأثیر نماز بر فشار خون

افزایش فشار خون یكی از شایع ترین دلایل مراجعه به پزشك در سرتاسر دنیاست. به علت عوارض خطرناك و متعددی كه این بیماری برای بسیاری از اعضای بدن از جمله قلب، مغز، كلیه و چشم و .. دارد، سعی و اهتمام فراوانی در دانش پزشكی برای پیشگیری و كنترل این بیماری وجود دارد.

در تمامی منابع معتبر علمی، برای پیشگیری از ابتلا به افزایش فشار خون و همچنین كنترل تعداد زیادی از بیماران كه افزایش فشار خونی در حد خفیف یا متوسط دارند، رعایت برخی اصول و استفاده از درمان های غیر دارویی توصیه می شود. درمان های غیر دارویی ضمن آن كه هزینه چندانی را بر بیمار تحمیل نمی كنند، در پایین آوردن فشار خون و ممانعت از بروز و پیشرفت آن مؤثرند.
چهار درمان اولیه و بسیار مهم غیر دارویی كه در منابع جدید علمی برای كنترل فشار خون مورد توجه قرار می گیرند ، عبارتند از:
1. كاهش اضطراب و استرس
2. كاهش یا عدم مصرف الكل
3. كم كردن وزن
4. انجام ورزش های سبك به طور منظم در شبانه روز
اما با توجه به نقش بسیار مهمی كه نمازهای واجب یومیه، در ایمن كردن انسان در مقابل استرس ها و مشكلات گوناگون زندگی ایفا می كنند( از جمله تأثیر نماز بر اضطراب كه در قسمت های بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت ) و نیز با توجه به الزامی كه نماز به شخص نمازگزار مبنی بر عدم مصرف مشروبات الكلی می دهد، می توان این امر را قدم مؤثری در پیشگیری و كنترل فشار خون تلقی كرد.
از طرفی نماز با حركات موزون و قیام و قعود و ركوع و سجود منظمی توأم است كه قابل مقایسه با یك نرمش سبك روزانه مشابه آنچه كه در درمان های غیر دارویی فشار خون توصیه می شود، می باشد. همچنین اگر به یاد آوریم كه مسلمان نمازگزار، رو به قبله مكتبی نماز می خواند كه خدای آن مكتب از پُرخوری و شکم پارگی بیزار است و مثلاً "عالمان فربه و چاق را دشمن می انگارد " متوجه خواهیم شد كه هر چهار درمان غیر دارویی مذكور، برای كنترل و پیشگیری افزایش فشار خون، در ورای احكام نورانی نماز نهفته است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رهبر تروریست‌های سوری: پیامبر ما ابوسفیان است نه [حضرت] محمد!


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سخن یزید، در انکار رسالت پیامبر اسلام اکنون از زبان "زهران علوش" رهبر تروریست‌های "الجبهه اسلامیه" جاری شد. براساس فیلمی که بر روی شبکه‌های اجتماعی اینترنتی دیده شده، زهران علوش که از جمله پیروان تفکرات القاعده است و یا هم پیمانانش تحت شعار نبی محمد (صلی‌الله علیه و آله) می‌جنگد در صحبتی توهین‌آمیز می‌گوید: پیامبر ما ابوسفیان است نه [حضرت] محمد [صلی الله علیه و آله]؛ یزید هم گفته بود "لاخبرجاء ولاوحی نزل".

علوش رهبر تروریست‌هایی متشکل از چهل گروه تروریستی را تشکیل می‌دهد که با پشتیبانی سعودی در چند ماه پیش اعلام موجودیت و استقلال نمود، آمریکا این گروه را یک گروه معتدل توصیف کرده و تلاش داشت آن را در کنفرانس ژنو 2 بگنجاند، اما با انتشار این ویدئو بر همگان ثابت شده که این گروه نیز یک گروه افراطی است و با القاعده هیچ تفاوتی ندارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 371
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


قوانین عجیب کشورها


٭ استفاده از اینترنت ممنوع است مگر اینکه از تمام وزارت های کشور مجوز بگیری
کره شمالی

٭ اگر تا 27سالگی جایی استخدام نشدی،مستقیم به ارتش ملحق میشوی
کره شمالی

٭ اگر کلمه ی اسلام را سر زبان بیاوری اعدام میشوی
بورما

٭ اگر روز یکشنبه کار کنی مورد بازجویی قرار میگیری، مگر اینکه پلیس باشی
ایتالیا

٭ اگه آلمانی باشید و ماشین ساخت آلمان بخرید،فقط نصف قیمت ماشین را پرداخت می کنید، نصف دیگر آن را دولت پرداخت میکند
آلمان


٭ غیر از روز جمعه دو روز دیگر هم بدون عذر موجه می توانی سر کلاس حضور پیدا نکنی
نیجریه

٭ ممنوع است کسی را از خواب بیدار کنی، چون خواب مقدس است
کره جنوبی

- آخرین نفری که بلند میشه سفره رو جمع میکنه
ایران

تعداد بازدید از این مطلب: 303
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


امام خامنه ای حفظه الله از نگاه دنیا


پوتين (رئيس جمهور روسيه) : من مسيح را نديدام ، اما تعاريف او را در انجيل شنيده و خوانده ام ، من مسيح را در رهبري ايران ديده ام .

دکوئيار (دبير کل اسبق سازمان ملل) : من مدرک دکتراي علوم سياسي دارم و سي سال کار سياسي کرده ام ، چند سال است دبير کل سازمان ملل هستم ، تا کنون شخصيتي به سياست مداري و هوشمندي او نديده ام .

کوفي عنان : شخصيت معنوي آقاي خامنه اي چنان مرا گرفت که از خود پرسيدم چرا شخصيتي مثل من دبير کل سازمان ملل باشد ، با ديدنش همه را فراموش کردم .

کاندوليزا رايس ( وزیرسابق امور خارجه آمریکا ومشاور ارشد جرج بوش ) : رهبر ايران مي‌تواند نقشه‌هايي را که بهترين ذهن‌ها ، با صرف بيش‌ترين بودجه‌ها ، در زماني بسيار طولاني کشيده و مجرياني ماهر اجراي آن را به عهده گرفته‌اند ، با يک سخنراني يک‌ ساعته خنثي کند .

 سيّد حسن نصر الله (دبیر کل حزب الله لبنان) : ما با شخصيتي عظيم و استثنايي رو به‌ رو هستيم كه بسياري در ميان امت ، چيزي درباره او نمي‌دانند و كمتر كسي با اين شخصيت آگاه هستند ما مي دانيم كه اين رهبر در ميان امت و حتي در ايران چقدر مظلوم است حتي در بارزترين و روشن‌ترين بعد در شخصيت ايشان يعني بعد رهبري و سياسي ايشان مظلوم است . شما در برابر شخصيتي قرار داري كه دشمنان ، او را محاصره كرده اند و دوستان نيز حق او را آن‌گونه كه بايد ادا نمي‌كنند .

سيد حسن نصرالله در مورد بوسيدن دست رهبري گفت: من با بوسيدن دست حضرت آيت الله خامنه اي خواستم به همه بگويم شما كه مرا مرد سال جهان عرب مي دانيد اين را نيز بدانيد كه رهبر من حضرت آيت الله خامنه اي است و من افتخار مي كنم كه شاگرد ايشان هستم .

روزی آقاي خامنه اي از سفر آمده بودند و به خدمت امام خميني رسيدند. همين كه امام ، آقاي خامنه اي را ديدند گفتند: وقتي شنيدم هواپيماي شما در فرودگاه نشست ، خيالم راحت شد. سپس فرمودند: هرموقع كه شما به سفر مي روي من مضطرب هستم تا برگردي ، خيلي سفر نرو !!

امام خمينی (ره) : \" الحق ايشان (آقاي خامنه اي) شايستگي رهبري را دارند"/ _____________________

عده اي به " آيت الله بهجت " گفتند: آقاي خامنه اي جوان است براي رهبر شدن ! آيت الله بهجت در جواب آن عده فرمود: همان يك باركه گفتند حضرت علي عليه السلام جوان است و ايشان را از خلافت منع كردند ، براي هفت پشتمان كافي است .
____________________

مرحوم محمد تقي بهلول نقل كرده است من در طول مدت عمرم ، امرا و صاحب منصبان زيادي را ديده ام اما كسي را به لحاظ بي رغبتي به مقام و منصب دنيايي ، همپاي \" آقا "/ نديده ام . وقتي در زندگي روزمره او را از نزديك مي بينم حس مي كنم كه ذره اي ميل به دنيا طلبي در او وجود ندارد .
_____________________

علامه عظيم الشان حضرت آيت الله حسن زاده آملي ، جلوي حضرت آقا دو زانو نشسته و ايشان را مولا خطاب مي كنند ، حضرت آقا ناراحت شده و به علامه مي فرمايند: \" اينكار را نكنيد "/ . علامه حسن زاده مي فرمايند: \"اگر يك مكروه از شما سراغ داشتم اين كار را نمي كردم"/ .
_______________________

روزي بعد از ملاقات آيت الله خامنه اي با " آيت الله بهاءالديني " ، از ايشان مي پرسند كه آيا ديروز مقام معظم رهبري به اينجا آمده بودند؟ ايشان در جواب مي فرمايند: بله چند دقيقه خورشيد در اينجا تابيد ورفت ، او چون خورشيد داراي خير وبركات است .

سلامتی حضرت اقاصلوات

تعداد بازدید از این مطلب: 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی