ساعت فلش مذهبی
وبلاگ حامیان رهبر
آیه قرآن

استخاره آنلاین با قرآن کریم


چه مطالبی به وبلاگ جذابیت میبخشد؟

جنگ دفاع مقدس
وصیت شهدا

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فدای سید علی و آدرس doparnazari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر دانایی







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 11875
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


جاوا اسكریپت




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آمار مطالب

کل مطالب : 115
کل نظرات : 39

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 1
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 115
بازدید سال : 478
بازدید کلی : 11875
نابخشودنی88
تعداد بازدید از این مطلب: 174
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


من انقلابیم
تعداد بازدید از این مطلب: 202
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


عکس از اصغر فرهادی در لس آنجلس تا شان علی استون در اصفهان
تعداد بازدید از این مطلب: 324
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


اسراییل
تعداد بازدید از این مطلب: 200
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


پوستر تبلیغاتی آیت الله خامنه ای در زمان ریاست جمهوری

توجه این پوستر زمانی بوده است که دستگاه چاپ و دوربین عکاسی برای گرفتن عکس های با کیفیت موجود بوده است .

بیت المال نباید فدای تبلیغات شخصی شود

تعداد بازدید از این مطلب: 244
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


خون دل خوردن برا آقا
تعداد بازدید از این مطلب: 209
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


شیعه و سنی برادر نیستند

سنی و شیعه با هم برادر نیستند ! چرا ؟
درسته اشتراکات زیادی داریم ولی شما که داعیه دوستی با امام زمان را دارید چطور ادعای برادری با قاتلین مادر ائمه (ع) قاتلین مادر امام زمان (عج) و قاتلین مادر سادات را میکنید ؟ یک جای کار میلنگه عزیزم .
لعنت خدا بر کسیکه پهلوی شکسته فاطمه زهرا را انکار کند !
لعنت خدا بر کسی که قتل محسن بن علی را انکار کند !
انتقام ! آری امام زمان خواهد آمد و انتقام از عاملین و منکرین آن ظلم بزرگ خواهد ستاند.

تمام حرف شما برای برادر نبودن و نداشتن وحدت بین مسلمانان بحث بسیار مهم قاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها است چه کسی گفته که علمای برادران اهل سنت و کتابهای تاریخی اهل سنت این مسئله را تکذیب کرده اند و چه کسی گفته است که آنان ظهور را رد کرده اند مباحث را با هم خلط نکنیم اگر کسی اهل تسنن باشد حتما تایید نمیکند رفتارهای برخی افراد در صدر اسلام را اشتباه نکنید و یادمان نرود خیلی ها افکار علمای خودشان را پذیرفته اند و ممکن است در مواردی حقیقت به آنها نرسیده باشد

همانطور که قبلا بارها عرض شده است این نوع اختلافات بسیار مهم باید در محافل علمی باید حل شود و در فضایی کاملا آرام این اتفاق بیفتد این اختلافات هر چند مهم در این فضای سیاسی حاکم بر جهان اسلام و مخصوصا منطقه ما نباید ریشه اختلافات و جنگها و کشته شدن مسلمین به دست همدیگر شود مگر جز این است که دشمنی ها به نفع دشمن است و اصلا چه وقت اختلافات و جنگها در این گونه نزاع ها نتیجه داده است عده ای ، عده ای دیگر را بکشند بدون اینکه از هم شنیده باشند و گفتگویی کنند و بدون اینکه حقیقت یکدیگر را بدانند باور کنید احتلافات بسیار کم است و اگر در فضای علمی و دینی گفتگو صورت پذیرد معلوم میشود که فتنه گران اندکند

ما ادعای برادری با اهل تسنن میکنیم ایشان قاتلین نیستند به واسطه قبول آن افراد و قتل دختر  رسول خدا زیرا اینگونه نیست که ما نسبت به آنان فکر میکنیم هم آنان نسبت به ما با انصاف باید تحقیق کنند و بخوانند و به ما مراجعه کنند و هم ما نسبت به آنان با انصاف باید تحقیق کنند و بخوانیم به آنان مراجعه کنند بله وهابیت را کسی تایید نمیکند

یقینا حضرت زهرا سلام الله علیها حقیقت شب قدر است

شرایط روز را درک کنیم فتوای آقا یادمان نرود

 

تعداد بازدید از این مطلب: 217
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


شیعه و سنی در کدام خدا و پیامبر مشترک هستند؟

میشود بگویید که شیعه و سنی در کدام خدا و پیامبر مشترک هستند؟ خدای جسمانی که با امامان اهل سنت کشتی می گیرد یا خدای مجرد و روحانی شیعه؟ کدام پیامبر؟ پیامبری که معصوم نیست و خطا و اشتباه می کند یا پیامبر معصوم و عاری از هر گونه خطا و اشتباه؟
نه اینکه جز در لفظ مشترک هستیم؟! با اهل کتاب هم ما اشتراکاتی داریم این نشد دلیل برادری!!!

آن بحث کشتی گرفتن و اینها که گفتی اشتباه متوجه شدی بله در یهود هست یک همچنین چیزی البته در یهود تحریف شده شما تسلط کافی بلکه تسلطی کمی هم بر متون اهل سنت به غیر وهابیت داشته باشی انحرافات اینگونه در آن نمیبینی عرض کردیم قبلا اختلافی هم باشد جایش مباحث علمی بین علماست و اهلش

بله شما درست فرمودید اشتراکات ما با اهل کتاب که البته خیلی کمتر است باعث شده با در ایران اسلامی بزرگ با آنها به خوبی و خوشی زندگی کنیم بدون هیچ مشکلی و آنها هم دوستان و برادران ما هستند ما به روش رسول الله با آنان مهربان و دوست هستیم و اجازه تعدی به آنان را نداریم

شما حساسیت امروز را نمیدانی دشمن در تلاش بسیاری است که جنگ مسلمان با مسلمان راه بیفتد و از هر طریقی بتواند این فتنه را راه بیاندازد دریغ نمیکند همه ما سنی و شیعه و اهل کتاب امروز یکپارچه باید در مقابل دشمن کافر و استکبار جهانی بایستیم و نگذاریم اختلافات را و شایعات را درون ما نفوذ دهند

به سخنان ولی فقیه گوش فرا دهیم رهبری که ما را یکپارچه  میکند و وحدت میخواهد از ما .

تعداد بازدید از این مطلب: 236
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


بی حجابی بازیگران زن و گیر دادن به جوونا در خیابون

سلام چرا شما این بازیگران سینما رو وقتی یه افتضاح به بار میارن. تازه میگید چه سابقه ای داشتن الان که خیلی مبارزه با بد حجابی میشه به فکر این ادم هم باشید.

 آن چه شما فرمودید در حقیقت حرف دل ماست. ما پستهای بسیاری روی سایت قرار داده ایم که همین قضیه را به صورت تخصصی بررسی کرده است. اما کو گوش شنوا ، این بازیگران گویا عقیده ای به حجاب و عفاف و اینها ندارند اگر کار خیری هم انجام میدهند انسان فکر میکند این شری که با این بد حجابی با این عکسهای حقیقتا مستهجن به پا میکنند اثر آن کار خیر را بسیار کم میکند.

در جامعه ای که جوانان بسیاری دارد این عکسها همان زنای ذهنی همان فساد و فحشا را گسترش میدهد. همان کاری که بازیگران زن در خیلی از جاهای دنیا انجام میدهند و این ظلم بزرگی است .

ما هم بارها گفتیم گیر دادن در خیابان و مبارزه با بد حجابی باید به سینما و تلویزیون و بیلبورد و مجله هم کشیده شود . اصل اینهاست که در جامعه بذر فحشا را میکارد و دختر و پسر جوان سرزمین پاک اسلامی را به فساد میکشد.

آری برادر ، من و شما امروز باید با تمام قدرت هر طور که میتوانیم جامعه را در این مورد بیدار کنیم . چشم ، ما هم سعی میکنیم با این که جزو موضوعات فعال ماست بیشتر به این موضوع بپردازیم. شما هم دعا کنید و هم کمک کنید تا جلوی این فتنه عمیق گرفته شود. هر طور که میتوانی حتی در جمع چند نفره دوستان هم که شده این بیداری را باید ایجاد کرد.

در آخر نکته مهم دیگری هم هست و آن نفوذ اباحه گری و لیبرالیسم است که باید مواظب باشیم زیرا زندگی ما را تحت سیطره گرفته است.

تعداد بازدید از این مطلب: 321
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


انقلابی که خودسراسر بی عدالتی و تبعیض است؟

بنده هم با صدور انقلاب موافقم ولی چه انقلابی؟انقلابی که خودسراسر بی عدالتی و تبعیض است ؟آیا صدور این انقلاب چهره ی اسلام را پیش جهانیان خراب نمی کند؟انقلابی که اقازاده ها در ان با بقیه فرق می کنند وپسر رفسنجانی با این همه فساد که خود حکومت هم به آن اعتراف دارد راحت میگردد و بعد یک محاکمه ی الکی می شود و به خارج می رود و دیگراختلاس ها وشهرام جزایری ها و بابک زنجانی ها ورانت خوارها که اصلا مجازاتیندارند؟جالب این که به جرم هایی که خود حکومت هم به آن اعتراف داردرسیدگی نمی شود.وجالبتر طرفداران رهبری خود اعتراض دارند که چرا که مصلحت را به عدالت ترجیح می دهد و محافظه کاری می کند فدا می کنند؟
دوست عزیز ، اولا از اینکه می بینم به عنوان یک جوان به مسایل مهمی مثل صدور انقلاب می اندیشید و نگران آن هستید بسیار خوشحالم و خدا را سپاس گذار. چون این دغدغه ای که شما دارید را برخی مسئولان متاسفانه ندارند بلکه بعضا عکسش را قبول دارند.
در بخش اول سوالات خودتان اشاره به بی عدالتی و تبعضی کردید که کاملا درست است اما یک حقیقت را از قلم انداخته اید. دوست عزیز ، اولا کمی سیاه نگاه کردید با تمام مفاسدی که هست نقاط مثبت بسیاری هم هست که البته بیشتر مربوط به مردم است. چهره انقلاب را فقط چهارتا! مسئول نمی سازند که با چپ کردن آنان چهره انقلاب خدچه دار شود. این ملت عظیم و بزرگ با فرهنگ کهن اسلامی ایرانی است که انقلاب را گسترش می دهد و البته در میان مسئولان هم کم نداریم کسانی که در جهان کمیاب هستند که البته توضیحاتی دارد که در این نوشته نگنجد.
به دلیل آن که جهان امروز به این نتیجه رسیده است که دیگر مدلهای بشری پاسخگو نیست وقتی می بینند ولو یک درصد در جایی عدالت برقرار می شود رو می آوردند و همین می شود صدور انقلاب. وقتی مردمان جهان می بینند یک کشور است که ایستاده است در مقابل زورگویی های چند کشور و پای مظلومان ایستاده است همین می شود صدور انقلاب.
در ادامه مطلبتان اشاره به نامهایی کردید که  چند نکته لازم به ذکر است. اولا برخی کارهایی که اینان می کنند کاملا قانونی است مثلا همان آقازاده با وثیقه آزاد است. بله ، بی عدالتی است که کسانی هم هستند که شاید با یک میلیون هم کارشان راه می افتد اما آن وثیقه که غیر قانونی نیست و اینکه برخی از این افراد هم بیش از حد به دلیل ثروت بالایی که دارند زیر ذره بین هستند. از نفوذ برخی از این ها هم نباید غافل شد که مهم است و در بخش سوم خواهم گفت چرا باید گاهی مراعات یا به قول شما مصلحت پیشه کرد. این نکته هم مهم است که هر کسی از آقازاده و غیره باید در روال قانونی محاکمه شود و بعضا این روال کمی طول می کشد وگرنه در موراد بسیاری قوه قضائیه عمل کرده است و البته کسی که مثلا ثروت زیادی دارد وکیل کارکشته ای هم دارد. ولی بدانید که اینها هم کم کم روی روال خواهد افتاد و محاکمه کما اینکه بعضیهاشان شدند بالاخره رخ خواهد داد.
اما مهم ترین بخش سوالتان که مبحث مصلحت در رفتار رهبری است. دوست گرامی و محترم ، مصلحت خود می توانند گاهی بخشی از عدالت و یا حتی عین عدالت باشد. مصلحت به خودی خود چیز بدی نیست این که کجا به کار گرفته شود مهم است. همه مثل من و شما فکر نمی کنند. مثلا گاهی اگر با فلان شخصی که در فتنه شرکت داشته برخورد شود او همان برخورد را زمینه ای میکند برای قهرمان شدن خودش و مشکل آفرین میشود اینجا مصلحت این است که اجازه دهیم با گذشت زمان حقیقت آن فرد مشخص شود کما اینکه در موارد زیادی در فتنه 88 اینگونه شد و اینکه بعضی اوقات هم نیاز است در سطح مردم روشنگری شود و وقتی مردم برایشان آشکار شد که فلان شخص و گروه چه کرده است زمینه برخورد و محاکمه هم فراهم میشود. اتفاقا تلاش نخبگان دلسوز انقلاب از جمله رهبری هم همین است که به جایی برسیم که این مصلحت ها که اجباری هم هست به جایی نرسد که در دل جوان پاک دلی چون شمایی این سوال و شبهه شکل بگیرد.
نمونه های بسیاری می توان مثال زد مثلا در زمینه مذاکرات اگر سال 83 عقب نشینی شد مصلحت این بود که رهبری پشت دولت خاتمی بماند و عرصه بر دولت تنگ نشود و این امر باعث شد دولت بعدی با روی کار آمدن بتواند نتیجه دیگری را رقم بزند بنابراین آن صبر رهبری چند سال بعد منجر شد به پیشرفتهای بسیار در زمینه هسته ای.
در مورد طرفداری هم بدانید نخبگان و انسان های با سواد در طرفداران ایشان کم نیستند که اگر اشتباهی هم از نظر خودشان ببینند تذکر میدهند که بارها داده اند و این روال در مورد غیر طرفداران هم بسیار اتفاق می افتد ایشان هم با مشورت و با بسیاری کارهای دیگر مثل همین مصلحت و عدالت غیره تصمیم می گیرند.
نمونه کشورهای مثل فرانسه که مردم از لیبرالیسم به سمت کمونیسم رفتند و فهمیدند باز اشتباه رفته اند و بارها این رفت و برگشت تکرار میشود را هم می توان نمونه ای از آن وظیفه مهم صدور انقلاب دانست که این مدل به لطف خدا در آیندهای نزدیک جهان را خواهد گرفت.
نکته جالب این است که یک اندیشکده ای در آمریکا این پیش بینی را کرده بود که ایران تا سال 2050 به یک ابرقدرت تبدیل می شود و اتفاقا علت ابرقدرت شدنش همین نظام و سیستم است منتهی باید صبر کرد و کمک کرد.
تلاشهایی شده که مثلا امروز ما طبق آمار غربی ها 13 تا 16 برابر کشورهای دیگر جهان رشد علمی داریم.

تعداد بازدید از این مطلب: 246
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دعای فرج
انقلاب اسلامی